בלוג

הצעות למתנות לחג

מה לקנות לחג
לקראת כל חג שוב עולות השאלות וההתלבטויות סביב המתנה המושלמת. משנה לשנה התהליך נעשה מורכב ומסובך יותר למציאת המתנה שתהיה גם יצירתית וגם לא תעלה אבק במחסן. אם אתם מחפשים מתנות לחג למשפחה, מתנות שימושיות ביותר שישמשו את המקבלים אותה בצורה טובה, הנה כמה דברים שיעשו את תהליך בחירת המתנה לקל יותר:

  • שימושיות – נסו עד כמה שאפשר לזהות את הצרכים של הנמען, במידה ויש לו צורך כלשהו ואין ברשותו מענה אליו, קנו לו מתנה שתספק את הצורך שלו. לדוגמא, במידה והנמען אוהב לצייר ואין ברשותו כלי ציור מקצועיים, להפתיע אותו ולרכוש עבורו כלי ציור שיספקו לו מענה שימושי. כמו כן, אם ישנם מוצרים ספציפיים שהנמען משתמש בהם בתדירות גבוהה, תוכלו לחדש את המוצרים או להרחיב את מגוון המוצרים. אם יש לנמען תחביב כמו לשחק כדורגל ויש ברשותו כדורים משומשים ובלויים, תוכלו להעניק לו כדור חדש.
  • יצירתיות – נסו כמה שאפשר לא להיות בנאליים ולרכוש מתנה שגרתית ומשעממת. ניתן לשדרג גם מתנה שגרתית כמו מארז כוסות בעזרת הוספת כיתוב במיוחד למקבל המתנה.
  • התאמה למאורע – במיוחד במתנות לחגים, כמו ראש השנה, תוכלו לרכוש מתנה המתאימה לרוח החג. בראש השנה נוהגים לאכול מאכלים מתוקים כמו דבש כסימן טוב לשנה חדשה ומתוקה. על כן, תוכלו לרכוש מארז של כמה צנצנות דבש הארוזות בקופסא מעוצבת.
  • לא לחכות לרגע האחרון – במידה ואתם מחפשים מתנה לחגים, חשוב שתזכרו כי זו תקופה די עמוסה עבור כולם כולל בתי העסק המספקים מתנות מיוחדות לחג. לכן, כדאי לבצע את ההזמנה לפני ככל הניתן ולא להגיע לימים האחרונים לפני החג בלי מתנה.
  • מחיר – תקופת החגים כרוכה בהוצאות כספיות די גדולות. נסו לערוך סקר שוק קצר בין כמה חנויות המספקות מתנות מיוחדות לחג ובחרו בזו שתציע את המחיר המשתלם עבורכם. במיוחד במקרים בהם אתם צריכים לרכוש מספר מתנות לכמה אנשים שונים, תוכלו לחסוך סכום לא מבוטל בעזרת השוואת מחירים קצרה.
  • משלוחים – על מנת לא לבזבז זמן בנסיעה לבית העסק לאסוף את המתנה שבחרתם, בדקו האם קיים שירות משלוחים שיאפשר לבית העסק לשלוח את המתנה עד אליכם הביתה.

מתנות לחג-רעיונות
במידה ואין לכם רעיונות למתנות לחגים, הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם:

  • מתנות עם הקדשה – ברגע שאדם מקבל מתנה, כמו כוס, או אפילו מחברת קטנה והשם שלו מתנוסס עליה, זה הופך את המתנה למיוחדת יותר בעיניו. השם של האדם על גבי המתנה מעניק לו תחושה שמישהו חשב עליו והשקיע בו. כיום, ניתן להזמין מגוון רחב של מארזים הכוללים פריטים שונים כמו כוסות שתייה, מגבות למטבח ועוד מגוון פריטים שעל כולם מופיע הטקסט הרצוי שבחרתם להקדיש למקל המתנה.
  • גאדג'טים – כיום, ניתן לרכוש מגוון רחב של גאדג'טים מגניבים ושימושיים, שמעבר למענה שהם נותנים לצורך מסוים, הם גם מוסיפים סטייל לחדר או למשרד. לדוגמא, ניתן לרכוש רמקול קטן מעוצב בצורה מגניבה. כך, האדם שמקבל את המתנה גם יוכל להנות ממוזיקה וגם להוסיף סטייל לחדר שלו.
  • מתנות לסביבת מחשב – במידה והאדם שלו אתם רוצים להעניק מתנה לחג עובד בעבודה משרדית ונעזר במחשב רוב שעות העבודה, תוכלו לרכוש עבורו מתנה שתשמש אותו ותסייע לו. זה יכול להיות משטח נוח לעכבר המחשב או שולחן מתקפל המותאם למחשב נייד.
  • מתנות לקמפינג – אנשים שאוהבים לטייל ולערוך קמפינג בטבע, ישמחו לקבל כמתנה לחג מוצרים שיעזרו להם להנות יותר בטיולים שלהם. תוכלו לרכוש צידנית שתשמור על טמפרטורה מתאימה לאוכל ושתיה או כיסאות מתנפחים שישמשו את מקבל המתנה בצורה טובה במיוחד.

מהיכן רוכשים מתנות לחג?
להלן מספר דגשים שיש לזכור לפני שאתם רוכשים מתנה לחג:

  • איכות – ישנן מספר גדול של חנויות המספקות מתנות לחג, אך לא כולן מספקות מוצרים איכותיים. חשוב שתבדקו את טיב המוצרים אותם תשלבו במתנה שאתם מעניקים.
  • מגוון – במידה ואתם רוצים לשלב כמה פריטים במתנה, מומלץ לרכוש את כל המוצרים בחנות אחת המציעה מגוון מוצרים גדול. זאת, על מנת לחסוך מכם זמן בנסיעות בין חנויות שונות.
  • מהירות – במקרה בו תצטרכו להזמין את המתנה מחנות מסוימת או שביצעתם הזמנה עם משלוח אליכם הביתה, בדקו את טווח הזמן שייקח למתנה להגיע אליכם. נסו לבצע את הרכישה מוקדם ככל הניתן על מנת למנוע מצבים בהם המתנה תגיע לאחר החג.

רעיונות למתנות לחג – תן גיפט
אנו בתן גיפט, מתמחים באספקת מגוון רחב של מתנות במחירים אטרקטיביים, שישמשו אתכם כמתנה מקורית ושימושית לחג. בין אם אתם מחפשים מתנה לגבר או לאישה, לקרוב משפחה או לחבר מהעבודה, אצלנו תוכלו למצוא את המתנה המושלמת. אנו מחזיקים מוצרים הקשורים לתחומי עינין שונים כמו ספורט, בישול, אלקטרוניקה ועוד, כך שתוכלו לחפש ולמצוא את המתנה שתשמש בצורה הטובה ביותר את מקבל המתנה. כמו כן, כדי שתוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר מתנה בחנויות השונות, בתן גיפט תוכלו לרכוש בצורה מקוונת את המתנה שבחרתם ולקבל אותה ישירות אליכם הביתה בעזרת שירות המשלוחים המקצועי שלנו. לכל שאלה צרו אתנו קשר:
טלפון: 050-7113713
אימייל: shop@tengift.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *