בלוג

מתנות ליום האהבה

יום האהבה-מתנות
יום האהבה הינו יום מיוחד שבו יש לכם את הזדמנות להביע את אהבתכם לבן או בת הזוג. של חייכם. מתנות לוולנטיין היא אחת מהדרכים הטובות ביותר להביע את רגשי האהבה וההוקרה שאתם חשים ולגרום למקבל המתנה אושר. ישנן חנויות רבות המציעות דברים ליום האהבה גם לגבר וגם לאישה או דברים שיוכלו לשמש את שני בני הזוג יחדיו.

מתנות ליום האהבה לאישה-טיפים
כיום, ניתן למצוא מגוון עצום של מתנות לאישה ליום האהבה, אך ככל שהמגוון רחב יותר כך קשה יותר לבחור במתנה המושלמת. אם אתם מתקשים בבחירת המתנה המושלמת או שאין לכם רעיונות ליום האהבה, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

  • מקוריות – נסו כמה שיותר לא להיות בנאליים ולרכוש מתנות שגרתיות שמקבלים כמעט כל שנה.
  • יצירתיות – על מנת להפוך כל מתנה למקורית ויצירתית יותר, תוכלו לשלב פריטים עם כיתוב של שמה של בת זוגתך, או תמונה משותפת שלכם יחד.
  • תראו השקעה – הדבר היותר חשוב מאשר המתנה עצמה היא ההשקעה שלכם באישה. אם תקנו מתנה, יקרה ככל שתהיה, אך תעניקו אותה בחוסר השקעה ובחוסר חשק, לא עשיתם בכך כלום. דרך יצירתית להראות שהשקעתם בבחירת המתנה, היא לשלב מתנות שעליהן יודפסו תמונות שלכם יחדיו.
  • מתנה שימושית –חשוב שתבדקו לפני הרכישה, האם המתנה באמת שימושית עבורה. לא כדאי לרכוש מתנה שבסופו של דבר תעלה אבק במחסן. כשאר מדובר במתנה לבת זוגתך, תוכל בקלות לדעת אילו מוצרים נמצאים אצלה בשימוש ואילו לא.

מתנות רומנטיות
כאשר מדובר על מתנה רומנטית לבת זוגתכם לרגל יום האהבה, חשוב שתזכרו את הדברים הבאים:

  • תהיו רומנטיים – זה נשמע לכם אולי מובן מאליו, אבל לרוב אתם שוכחים שזה הדבר הכי חשוב במתנה שלכם. זה יכול להיות מכתב שכתבתם במיוחד, מתנה עם הדפס של תמונה משותפת, קישוט החדר בנרות או כל אלמנט רומנטי אחר.
  • תשקיעו בכם – במיוחד בקרב זוגות נשואים עם ילדים, חשוב שתקדיש את יום האהבה לבת זוגתך, לחיזוק הקשר וחידוש הרומנטיקה שהייתה ממש כמו בשנים הראשונות שלכם יחד. על מנת לעשות זאת, תוכל להזמין לכם לילה בצימר, לצאת לאכול במסעדה או כל בילוי ששניכם אוהבים.
  • השקעה – בכל מתנת שאתם מעניקים יש צורך להראות השקעה, אבל שמדובר בבת זוגתך, ההשקעה צריכה להיות פי כמה וכמה. אל תתפתה לרכוש מתנה יקרה ולחשוב שזהו, יצאת ידי חובתך, האישה שלך תעדיף מתנה שלא תעלה לך הרבה כסף אבל שבעזרתה היא תראה שאתה משקיע בה.

מתנות ליום האהבה לבן הזוג
כאשר מדברים על מתנה לוולנטיין לגבר, חשוב לזכור את הדברים הבאים:

  • תחומי עינין – נסי לרכוש לבן זוגך מתנה שתהיה קשורה לתחומי העניין שלו. כך לדוגמא ובן זוגך הינו בחור ספורטיבי שאוהב להתאמן, תולכי לרכוש לו מוצרי ספורט שישמשו אותו במהלך האימונים.
  • מתנה קטנה אך משמעותית – לא תמיד מתנה גדולה וגרנדיוזית תהיה עדיפה על בן זוגך. לעיתים מספיקה מתנה סמלית שמאחוריה עומדת כוונה טובה ואהבה רבה שתעשה את העבודה בצורה טובה הרבה יותר.
  • תתייעצי עם החברים – במידה ואין לך רעיונות מה לרכוש לבן זוגך, תוכלי לשאול את החברים או המשפחה שלו. זאת על מנת לרכוש עבורו את המתנה שאכן תשמש אותו בצורה הטובה ביותר ולא תעבור למחסן לאחר זמן מה.

מאיפה קונים מתנות ליום האהבה לגבר?
על מנת שתוכלו להעניק את המתנה המושלמת עבור בן הזוג או בת הזוג, מומלץ שתשימו לב לכמה דברים:

  • איכות – ישנן מספר גדול של חנויות המספקות מתנות ליום אהבה המתאימות לגבר, אך לא כולן מספקות מוצרים איכותיים. חשוב שתבדקו את טיב המוצרים אותם תשלבו במתנת יום האהבה לפני הרכישה.
  • מגוון – במידה ואתם רוצים לשלב כמה פריטים במתנה, מומלץ לרכוש את כל המוצרים בחנות אחת המציעה מגוון מוצרים גדול. זאת, על מנת לחסוך מכם זמן בנסיעות בין חנויות שונות.
  • משלוחים – אם רכשתם דרך חנות מקוונת את המתנה או לחלופין אם החנות רחוקה מכם, יש לוודא כי יש שירות משלוחים מהיר לחנות.
  • מהירות – במקרה בו תצטרכו להזמין את המתנה מחנות מסוימת או שביצעתם הזמנה עם משלוח אליכם הביתה, בדקו את טווח הזמן שייקח למתנה להגיע אליכם. נסו לבצע את הרכישה מוקדם ככל הניתן על מנת למנוע מצבים בהם המתנה תגיע לאחר יום האהבה.

מתנות לוולנטיין לגבר – תן גיפט
אנו בתן גיפט, מתמחים באספקת מגוון רחב של מתנות שישמשו אתכם כמתנה ליום האהבה. בין אם אתם מחפשים מתנה לגבר או לאישה, אצלנו תוכלו למצוא את המתנה המושלמת. אנו מחזיקים מוצרים הקשורים לתחומי עינין שונים כמו ספורט, בישול, אלקטרוניקה ועוד, כך שתוכלו לחפש ולמצוא את המתנה שתשמש בצורה הטובה ביותר את מקבל המתנה. כמו כן, כדי שתוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר מתנה בחנויות השונות, בתן גיפט תוכלו לרכוש בצורה מקוונת את המתנה שבחרתם ולקבל אותה ישירות אליכם הביתה בעזרת שירות המשלוחים המקצועי שלנו. לכל שאלה צרו אתנו קשר:
טלפון: 050-7113713
אימייל: shop@tengift.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *