בלוג

מתנות למפקד לשחרור

מתנות שחרור למפקד
רכישת מתנה לדמות כלשהי בחיינו, משפחתית או ידידותית, הינה מטלה לא פשוטה. כאשר מדובר על מתנה עבור דמות סמכותית כמו המפקד שלכם בצבא, המשימה לבחור את המתנה המושלמת נעשית קשה הרבה יותר. הדיסטנס שקיים בינכם ובין המפקד, רמת השימושיות של המתנה, טיב היחסים והרשמיות לעיתים עשויים להביא לתחושה של פקפוק בכל מתנה אשר תבחרו. כאשר אתם חושבים על מתנות למפקדים בצבא בעקבות שחרור מצה"ל או סתם כמחווה נעימה לציון אירוע משמח, יש צורך לחשוב על קצת מעבר לנתינה הבסיסית של מתנה לאדם אחר. לעיתים המתנה היא זו שתייצג את טיב היחסים, הדרך שעברתם, גם אם לא תמיד הסתדרתם ובסוף איזשהו היבט פרקטי או רגשי. מאמר זה ידריך אתכם באשר לאופן הרכישה ולסוג המתנה המתאימה עבור מפקד.

מתנה למפקד בצבא – טיפים
להלן כמה טיפים שכדאי לזכור בהליך רכישת מתנה למפקד:

  • קורקטיות – חשוב שהמתנה לא תהיה מבודחת מידי או גסה מידי. בכל זאת, מדובר במפקד שהוא היה דמות סמכותית בחייכם ולכן בהיבט הזה, רצוי לנטות יותר לדמות האבהית בבואכם לרכוש את המתנה.
  • כסף – חשוב שתזכרו כי לאחר שירות צבאי המצב הכלכלי שלכם לא מאפשר לכם רכישת מתנות יקרות. לכן, רצוי לא להשקיע סכום יקר מידי. הדבר עלול ליצור אי נוחות מסוימת אצל המפקד ואף להביא לדחייתה.
  • תזמון – יש להביא את המתנה בהקשר הרלוונטי והלגיטימי, כמו מסיבת פרידה או טקס וכדומה. ככל שיעבור הזמן מרגע השחרור שלכם או של המפקד, ערכה של המתנה עלול לרדת.
  • גודל – חשוב לרכוש מתנה בגודל מתאים ולא להגיע למצב שצריך עזרה על מנת להרים את המתנה או לחילופין מתנה כל כך קטנה שקשה להבחין בה. זה גם כן עלול ליצור מבוכה אצל מקבל המתנה, מה גם שיש פה אלמנט של כסף שמשתמע מכך, לכאן או לכאן, ולכן יש למצוא מתנה בגודל סביר.
  • מתנה למפקד למשרד – המשרד של המפקד שלכם הוא המקום שבו לרוב הוא נמצא. על כן, מתנה שתתאים למשרד כמו שעון מעוצב וכדומה, יכולה להיות מתנה מצוינת.
  • טעם – חשוב לרכוש מתנה שבניחוש מושכל תהיה אהובה על המפקד. כלומר, במידה והמפקד שלכם הינו אדם שאוהב לטייל בטבע, תוכלו לרכוש עבורו ציוד המתאים לקמפינג.
  • מתנה למפקד שמשתחרר – כאשר מדובר על מתנה למפקד שעוזב ומסיים את שירותו הצבאי, נסו להתאים לו מתנה שתשמש אותו בחיים האזרחיים החדשים שהוא מתחיל. לדוגמא, מוצרים שישמשו אותו לטיול בחו"ל שהוא יעשה לרגל השחרור וכדומה.

מתנות למפקדות
אם אתם רוצים לרכוש מתנות מקוריות למפקדת לרגל השחרור שלכם או לרגל עזיבתה של המפקדת, כדאי לזכור גם כאן כי מדובר בדמות סמכותית שיש לנהוג בה בכבוד גם כאשר מדובר במתנה. במידה ואין לכם רעיונות מה לקנות למפקד או למפקדת שלכם, הנה כמה רעיונות:

  • מגני הוקרה למפקדים – זוהי מתנה מאד פופולרית בקרב יחידות צבאיות רבות. מעבר ליוקרה והחזות המרשימה של מגנים שכאלה, מגני הוקרה אלה מעניקים תחושה של סיפוק, תרומה, איכות, עשייה ומקצועיות לאותם מפקדים, תחושה אשר תישאר איתם ותלווה אותם בכל פעם שיסתכלו על המגן. יש לכך חשיבות רגשית גדולה ומשמעות גדולה כמתנה.
  • קליפ למפקד – זוהי מתנה שדומה בחשיבותה הרגשית למגני הוקרה למפקד, בהיבט ויזואלי יותר של פרצופים של אנשים ושל מקומות. יש בכך משמעות גדולה כיוון שצילום וידאו של מצבים שונים אותם חלק המפקד עשויים להביא שמחה רבה וצחוק למפקד ברגעי זיכרון וגעגוע.
  • מתנות שימושיות – אלו מתנות יותר פרקטיות ופחות רגשיות, אולם לא תמיד, זה תלוי מהו טיב המתנה. מתנה שימושית יכולה להיות פרקטית מאד ומועילה, כמו עטים או מחזיק ספרים, אך גם יכולות להיות רגשיות כמו תמונה או חפץ בעל משמעות אישית.
  • הקדשה אישית ותמונה – הקדשה אישית הינה הבחירה של רוב האנשים כיוון שדרך המילים ניתן לעיתים להעביר דברים בצורה ברורה יותר, טובה יותר, שאינה משתמעת לשתי פנים. כמו כן, ניתן להאריך במילים, לתאר דברים בצורה מפורטת יותר ורגשית יותר. תמונה, לעומת זאת, לא תמיד מעבירה את המסר בצורה ברורה או לא יוצאת באופן שציפיתם. יחד עם זאת, תמונה שווה אלף מילים.

כמה כסף להשקיע?
סוגיית הכסף היא תמיד נושא שעולה בעניין רכישת מתנות למפקדים וכי כמה זה מעט מידי או הרבה מידי. ראשית, מאחר שהמפקד ודאי יודע שקוני המתנות שלו הם חיילים וכידוע חיילים אינם מרוויחים הרבה בתקופת הצבא, צפו להבנה מצדו בעניין יוקר המתנה. קנו את המתנה בהתאם ליכולת הכספית שלכם, גם אם אינה גבוהה שכן, קרוב לוודאי שהמפקד יעריך כל מה שתקנו לו ולו בשל המחשבה לבדה. מצד שני, אל תרכשו מתנה יקרה מידי שמא תגרמו לאי נוחות אצל אותו מפקד.

מתנה לקצין – תן גיפט
אנו בתן גיפט, מתמחים באספקת מגוון רחב של מתנות במחירים אטרקטיביים, שישמשו אתכם כמתנה למפקד או למפקדת שלכם. בין אם אתם מחפשים מתנה לשחרור שלכם או מתנה לרגל עזיבת המפקד, אצלנו תוכלו למצוא את המתנה המושלמת. אנו מחזיקים מוצרים הקשורים לתחומי עינין שונים כמו ספורט, בישול, אלקטרוניקה ועוד, כך שתוכלו לחפש ולמצוא את המתנה שתשמש בצורה הטובה ביותר את מקבל המתנה. כמו כן, כדי שתוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר מתנה בחנויות השונות, בתן גיפט תוכלו לרכוש בצורה מקוונת את המתנה שבחרתם ולקבל אותה ישירות אליכם הביתה בעזרת שירות המשלוחים המקצועי שלנו. לכל שאלה צרו אתנו קשר:
טלפון: 050-7113713
אימייל: shop@tengift.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *