בלוג

מתנה לעסק חדש

מתנה לפתיחת עסק
פתיחה של עסק חדש היא תקופה מרגשת בחיי כל אדם. בעלי העסקים הקטנים והחדשים הללו עבדו קשה על הפיכת הרעיונות שלהם למציאות וכנראה עסוקים מאוד בשמירה עליהם. במידה ואתם רוצים לברך אותם על ההישג הגדול הזה עם מתנה, אך אתם תוהים מה לתת להם שיראה עד כמה אתם מתרגשים וגאים מהם, המאמר הבא יעזור לכם לבחור את המתנה הטובה ביותר עבור בעל עסק חדש.

מתנות מקוריות לעסקים
כל רכישת מתנה דורשת השקעה ומחשבה. אך כאשר מדובר במתנה לעסק חדש, ישנם כמה דגשים שחשוב שתזכרו. להלן כמה דגשים שבמידה ותפעלו לפיהם תוכלו לרכוש את המתנה המושלמת לרגל פתיחת עסק חדש:

  • פרודוקטיביות – כאשר אתם רוצים להעניק מתנה לבעל עסק קטן או חדש, כדאי לחפש דברים שיכולים לעזור להקל על עבודתו. לדוגמא, אם אתם רוצים להעניק מתנה לאדם שפתח לאחרונה משרד רואי חשבון, תוכלו להעניק לו משהו שיעזור לעקוב אחר לוח הזמנים העמוס שלהם, כמו יומן מחולק וכדומה.
  • סוג העסק – כדאי לשקול את סוג העסק הספציפי שהמקבל מנהל, מכיוון שזה יכול לעזור לך למצוא את המתנה המתאימה. אנשים שעובדים במשרד עשויים להעריך מתנות שיוכלו לקשט את שולחן העבודה שלהם כמו מעמדים יפים המתאימים לשולחן.
  • טעם אישי – יש לבחון גם את טעמו האישי של האדם שפתח את העסק ולנסות להתאים את המתנה לטעמו. כך לדוגמא והאדם שפתח את העסק החדש אוהב לטייל ולערוך קמפינג, תוכלו לרכוש עבורו ציוד לקמפניג כמתנה שאולי לא תשמש את העסק החדש אך תשמש אותו לשעות הפנאי בצורה טובה במיוחד.
  • נראות העסק – המתנה שאתם עתידים לרכוש עבור העסק החדש, הינה עוד אלמנט שישפיע על אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בכל עסק – האלמנט הויזאולי. לכן, חשוב ביותר לבחור מתנה בעלת נראות יוקרתית ואסתטית וכך בעצם להוסיף לנראות הכללית של העסק.
  • הקדשה – ישנם מגוון רחב של מתנות שעליהם תוכלו לשלב הקדשה כמו שמו של העסק החדש או כל טקסט שתבחרו. תוכלו לשלב הקדשה על גבי עט או מגן שולחני מהודר.

מתנה לפתיחת מסעדה
כאשר אתם לרכוש מתנה לאדם לרגל פתיחת מסעדה חדשה, כדאי ומומלץ לרכוש מתנה שאכן יהיה בה שימוש במסעדה. בשונה מעסק משרדי, במסעדה אין צורך גדול כל כך במוצרים משרדיים כמו יומנים וכדומה. יש לתת דגש יותר על מתנות שיוסיפו סטייל וצבע למסעדה החדשה ולתרום למראה שימשוך את תשומת ליבם של האנשים. אמנם, יש לשים לב שלא בוחרים במתנות שאינן תואמות כלל את אופי העיצוב של המסעדה. לדוגמא, במידה ורוב פריטי המסעדה (קירות, ריהוט וכדומה) בעלי גווני צבע בהירים וסולידיים, כדאי לרכוש מתנה שתתאים לגווני הצבע הללו ולא לחרוג בצבעים עזים שיכערו את נראות המסעדה.

מתנה לחנוכת עסק
הזמן הטוב ביותר להעניק את המתנה לעסק החדש, הוא באירוע הפתיחה לעסק. האירוע עצמו הינו רגע מרגש במיוחד עבור בעל העסק, שעמל רבות עד שהגיע לרגע הפתיחה. אתם כחברים טובים מגיעים לפרגן ולאחל בהצלחה וכמובן להעניק לו את המתנה שתנסה להעביר את רגשי השמחה והפרגון שלכם. חשוב לשים לב אכן להעניק את המתנה בסמוך ככל שניתן לפתיחת העסק ולא לאחר מדי את הענקתה. שכן, מתנה שתוענק לאחר זמן רב מרגע שנפתח העסק, תאבד מערכה ולא תהיה בעלת אותו אפקט כמו מתנה שתוענק באירוע הפתיחה לעסק החדש.

רעיונות למתנה לעסק
אם אין לכם רעיונות למתנה, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם לבחור מתנה לעסק חדש:

  • מחזיק מפתחות – לכל עסק, משרדי או מסעדה, מחזיק מפתחות יכול להיות מתנה סמלית ושימושית. על מחזיק המפתחות תוכלו לשלב חריטה עם הקדשה לבעל העסק החדש.
  • עציצים – עציצים יפים יכולים להוסיף לעסק החדש הרבה צבע ולשדרג את הנראות הכללית של העסק. במידה ואתם רוצים לחסוך מבעל העסק החדש טיפול בעציצים כמו השקיה וכדומה, תוכלו לרכוש עבורו עציצי פלסטיק הדומים בנראותם לעציצים אמתיים.
  • שעון קיר – כל בית עסק צריך שעון קיר. תוכלו לרכוש שעון קיר מעוצב ויפה שמעבר להצגת השעה, יכול גם להוסיף הרבה חן לעסק החדש.
  • מיני בר – במידה ומדובר בעסק משרדי שמצריך קירור של אוכל ושתייה של העובדים תוכלו אמנם להשקיע קצת יותר כסף עבור המתנה, אבל להעניק לחבר שפתח את העסק מיני בר איכותי שישמש אותו ואת העובדים בצורה טובה במיוחד.

מתנות לעסק – תן גיפט
אנו בתן גיפט, מתמחים באספקת מגוון רחב של מתנות במחירים אטרקטיביים, שישמשו אתכם כמתנה לעסק חדש. בין אם אתם מחפשים מתנה לחבר שפתח מסעדה חדשה או לחבר שפתח עסק משרדי, אצלנו תוכלו למצוא את המתנה המושלמת. אנו מחזיקים מוצרים הקשורים לתחומי עינין שונים כמו ספורט, בישול, אלקטרוניקה ועוד, כך שתוכלו לחפש ולמצוא את המתנה שתשמש בצורה הטובה ביותר את מקבל המתנה. כמו כן, כדי שתוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר מתנה בחנויות השונות, בתן גיפט תוכלו לרכוש בצורה מקוונת את המתנה שבחרתם ולקבל אותה ישירות אליכם הביתה בעזרת שירות המשלוחים המקצועי שלנו. לכל שאלה מוזמנים ליצור אתנו קשר בדרכי ההתקשרות הבאות:
טלפון: 050-7113713
אימייל: shop@tengift.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *